יום שבת, 20 בינואר 2024

מרוץ שליחות

.לפני כשנה וחצי הייתי בלוויה בקיבוץ לא רחוק. אחות של חברה נפטרה

לא הכרתי כלל את האחות. שמעתי עליה מעט מאחותה, בעיקר סביב מחלתה.  בלוויה,הספידו אותה המון מחבריה

.היא גדלה בקיבוץ, נישאה והתאלמנה במלחמת יום הכיפורים

.נשארה עם ילדה קטנה

.בשלב מסויים עזבה את הקיבוץ ונדדה עד לירושלים. שם קבעה את משכנה

.שם למדה והפכה לרבה של קהילה חמה ומיוחדת
החברים, מילדותה בקיבוץ ומהקהילה ובני משפחתה סיפרו ושזרו את סיפור חייה במילים טובות וחמות

 אחד הדברים שסיפרו שוב ושוב היה על "גלויות" יום שישי מלוות בצילומיה ואליהם מצורפים ציטוטים מיוחדים. היא שלחה להם כאמור, בכל יום שישי והם ממש חיכו וציפו בכל סוף שבוע לקבל אותן בווסטאפ האישי

.הקשבתי וזה נגע בי

ככה כמו חץ קטן זה נכנס אלי פנימה והחלטתי שאני ממשיכה את הרעיון שלה

.לא עם החברים שלה כמובן, אלא עם המעגלים שלי

במשך למעלה משנה וחצי בכל שישי אני שולחת צילום שלי מלווה בציטוט מתאים

.גם כשאני במרחקים אני מקפידה ושולחת

משהו שאומר, הנה עבר עוד שבוע. בואו נעצור לרגע, לפני שהוא מסתיים וחולף

.רגע של מחשבה, חיבור למה שהיה, שעכשיו או בכלל


באופן עקיף רוצה להודות ליעל  ז"ל

שבלי כוונה ודעת מסרה בידי שרביט ואני ממשיכה





וקצת קשור באופן עקיף גם לנושא החם

הנושא החם - תמונות המבטאות אתכם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה